tisdag 25 augusti 2015

DÖR!

Asså jag döööör så snygga kläder jag fått hem! Det kom ett paket med kläder idag med, jag har många favoriter och jag står i valet och kvalet med vad jag ska ha på mig på visningen ikväll :-) Hur ofta säger man "jag har så mycket snyggt så jag vet inte vad jag ska ha på mig???" Typ - aldrig! Men nu kan jag verkligen säga det haha. 
Den här Ibiza Dress står högt på listan, den knyts i ryggen och blir riktigt snygg på!

Mötet imorse kändes bra, nu får vi se vad som händer. Det var iallafall väldigt lätt och avslappnat. Sen åt vi brunch på Ikea och jag köpte min lampskärm jag skulle haft länge men jag har ju inte varit på Ikea på evigheter...

Nu ska jag packa ner kläderna och klädställningen så jag är redo för visningen sen, jihoooo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥