torsdag 20 augusti 2015

JOBBIGT MEN HUR KUL SOM HELST

 Jaha.....det känns sådär att gå och lägga sig.... Det kommer ju såklart bli skitkul imorn! När jag väl är iväg. Men snyft. Tittar på Tuva nu när hon sover så gott och inser att det är 3 kvällar tills jag får se det igen :-( Jag har gråtit länge över det här och tycker det är jättejobbigt och tvekat till om jag ens ska med, men nu intalar jag mig att det är ju bara lördagen som vi inte kommer ses. Vi ses ju imorn innan hon kommer sova sin första gång och sen ses vi ju på söndag eftermiddag igen. Det kommer gå bra, jag vet ju det, innerst inne. 
Det roliga är iallafall att när vi kommer upp till Stockholm imorn så får vi vår kollektion :-) Jag ser sååå fram emot detta! En låda med 7 kg kläder som följer med mig hem. Klädställningarna är fixade så nu ska jag bara till Ikea med och köpa galgar wihooo :-) Detta kommer bli SÅ KUL! Jag har min första visning på tisdag och har jag missat fråga någon är det bara att säga till om ni vill ha en visning.
Jag va ute och sprang mina 7km innan ikväll och gissa vad jag såg? Joooo då, en orm igen. Ändå jag är halvblind (typ) utan linserna så ser jag dom allt! Men skönt va det. Nu blir det vila till måndag iallafall. Vi har inte tid att lokalisera mig när jag springer vilse i huvudstaden ;-)
Diesel brukar inte gilla kel från små fingrar men Tuva är riktigt försiktig när hon klappar så det går hur bra som helst, hon ligger kvar :-)
Idag visade jag henne hur hon skulle sätta fast maten på gaffeln och sen in i munnen, det tyckte hon va hur kul som helst. Å hon blir ju så stolt när hon klarar nya saker, väldigt kul att se :-) Vi missade bara att vi inte har hatt vid matbordet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥