tisdag 25 augusti 2015

LILLE SÖTE VALPEN

Morn morn, tur jag är morgonpigg för det har blivit många sena kvällar sista veckan. Men nu är allt uppe i varje fall, nu ska jag bara plugga in allt i huvudet ;-)
Igår började Thea på badminton och det tyckte hon va skoj. De avslutade med stafett. Nu måste jag bara kolla upp när Max idrottsskola börjar med och så fick jag lapp om Tuvas babysim drar igång igen nästa vecka. Roligt att de kör så många grupper när de är så små :-)
Vi var hos min bror i söndagkväll och hans lille valp är ju för söt.
Han är inte större än vår Lillekisse ;-)
Det svåraste jag varit med om att fånga på kort! Lille Fräs.

Nu ska de stora barnen till skola, jag och Tuva till kusinen för jag ska ju på möte så jag ska lämna henne. Första gången hon ska lämnas som "stor" tjej. Men nu måste hon börja vänja sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥