tisdag 18 augusti 2015

NU HAR JAG HITTAT MIN RUNDA

När Linus kom från gymmet var det min tur att ge mig ut. Jag har hittat en runda nu iallafall som jag ska köra på, jag ska jobba ner tiden bara ;-) Det va denna rundan vi försökte hitta sist jag och Thea va ute men vi sprang fel. Så nu ska de få följa med nästa vecka, de tycker om att cykla med och det är ju skoj. Lite roligare att ha en runda som är lagom lång o bra vägar. Innan har det varit mest skogsvägar.
När Tuva somnat tog vi tag i lite städning, dammat och plockat. Å en ansiktsmask, det gäller ju att effektivisera tiden haha. 
Annars har vi varit ute och lekt mest hela dagen, Tuva är såååå busig av sig så det är bara bus mest hela tiden. Men emellanåt kommer hon och kryper upp i knät och gosar lite. Eller tar mig i handen och går till vagnen, då ska vi gå en runda och plocka hallon :-) Denna lilla gosunge kommer jag längta ihjäl mig efter i helgen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥