måndag 24 augusti 2015

PACKAR UPP OCH FIXAR

Hej hopp! Så skönt att vara hemma och sova i sin egen säng igen :-) Jag är en riktig hemmaråtta! Tuva gosade in sig i mig igår och vi kramades mycket. Nu sover hon så då ska jag passa på att plocka fram, hänga upp och prismärka kläderna. 
Jag har några timmar framför mig men vi ska hämta hem de stora barnen med i eftermiddag så jag gör det jag inte hinner ikväll när alla sover. 
Thea ska börja på badminton och det börjar i eftermiddag så jag tar alla barn med mig dit medans Linus tränar, handlar och fixar mat. Nu börjar det på allvar för oss den här veckan, vi började ju förra måndagen med studiedag så vi har ju inte känt på den riktiga vardagen med allt pussel än :-) Men nu är den igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥