onsdag 9 september 2015

Å VILKEN HÄRLIG DAG, NANANANANA NANANAAA

Här har vi haft en bra förmiddag, Tuva somnade 9 och jag 10 ;-) Jag sov iallafall en halvtimme och det va kanonskönt! 
Asså denna lilla busunge! Det är baaara bus och spex hela dagarna! Men lite mammagos där emellan. 
Hon gör massa konstiga miner med munnen nu sen tänderna kom upp och det är ju med hur gulligt som helst med två tänder i underkäken som är halvvägs uppe :-)
Det är ett riktigt litet utebarn, hon går till dörren och bankar och vill släppas ut haha. Å så ska hon gå. Gå, gå och gå, men helst ska jag hålla i ena handen så hon vet vart hon har mig. Men hon går ju jättebra själv och kan gå långa streckor. Så hon är tidigast bland barnen med att gå. Thea gick när hon va 11 månader och Max när han va 13-14 nånting. Å Tuva började när hon va 9,5 månad.
Idag kom ToppHälsa och nu såg jag att min helårsprenumeration gått ut så jag ska säga upp tidningen. Jag va optimistisk och tecknade den månaden innan Tuva skulle komma för då skulle jag ha tid att läsa. Hahaha haaaa säger jag bara! Jag har 9-10 olästa ToppHälsa och minst lika många mama....
Gjorde en kaffe och slängde i kokosolja. Jag tänkte sluta/dra ner på kaffet för jag ha så mycket grädde i det. Men så tänkte jag ge kokosoljan en chans men njaaa. Jag vet inte...

Nehe, nu plingade det att chefen mejlat - bäst att hålla sig uppdaterad :-) Å måste in på min FB-sida med, jag har visning i Tingsryd på lördag och är det någon som är sugen att titta på kläderna när jag ändå är på det hållet är det bara att säga till! Jag kan stanna på fler ställen :-) 
Sugen på att titta på kläderna? Sök på Love Forever at Home, Lotte på Facebook 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥