tisdag 15 september 2015

ÅSKA OCH UPPRÖRDHET

Fy fan va det smäller och dånar och spöregnar utanför väggarna. Jag är skiträdd när inte Linus är hemma! Men han kommer snart skrev han och tur är väl det så inte pannan kokar, jag fick inte igång den...

Idag har det blivit många upprörda meddelanden, det är en situation som är väldigt omtumlande just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vi är en del involverade och alla lika arga/besvikna/omtöcknade. Så idag blev det ett par såna här;
Härligt tjockt krämigt skum över, slurp!

Annars har vi varit ute flera timmar idag, jag och lilltjejen. Ja, imorse fick vi åka till skolan för Thea hade glömt sina skåpsnycklar här. Men annars är vi ute och tittar till både hundar, kaniner och kelna katter. När jag gav kaninerna mat hoppade Lillekissen in i buren och ville med ha lite pellets ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥