tisdag 8 september 2015

DAGIS/DAGMAMMA, LÄXOR, SIMNING, BADMINTON

Vaknade upp med träningsvärk (bra bra!) och ögoninflammation igen (mindre bra!). När Tuva sov passade jag på att ta tag i lite saker, liggandes under filten i soffan, med paddan på magen. Ett minus är att Tuva inte får plats på förskolan jag helst hade velat ha. Men jag tvekade om vi skulle ha dagmamma till henne istället och det får vi om vi vill. Men hon skulle höra med en förskola till om de har plats så jag får förhoppningsvis veta idag :-)
Igår va vi på badminton, Thea och jag. Eller ja, det va ju hon som spelade ;-) Sen har hon massa läxor så vi rabblar engelskafraser och landskap på löpande band. Imorn ska de ju sitta. Idag har hon cykel med sig för på fritids ska de cykla till simhallen. Hon är ju nästan aldrig på fritids men det ville hon följa med på :-) Linus tar hem henne när han slutar. Så när Max kommer med bussen från skolan ska jag och Tuva cykla ut och möta honom.

1 kommentar:

  1. Badminton - vad skoj!! Här hemma kör barnen dans, fotboll och innebandy :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥