fredag 18 september 2015

GODMORGON FREDAG

God morgon världen! Jag ligger i sängen och har sovit som en kratta inatt, Tuva har velat ha nappen några ggr och jag hade jättesvårt att somna igår. När jag gav henne välling vid 2 så tror jag att jag hade sovit 10 minuter.... Tuva sover fortfarande men jag kan inte somna igen.
Jag drömmer om en kaffe ;-) Jag ser verkligen fram emot en! 
Om jag kommer vara trött idag så är det inget jämfört med nästa vecka. Det ringde igår och jag ska hoppa in och jobba natt i 2v, så i några nätter kommer jag ju vara uppe från 01.45 och sen hela dagen. Jag får sova på dagarna när Tuva sover. Å lägga mig tiiidigt.

Men nu är det fredag och bara den vetskapen gör ju att livet blir lite lättare haha. Vi ska till Kotten och leka och sjunga. Tuva älskar när vi sjunger och kan lite rörelser till olika sånger. Så idag tänkte jag att vi kunde göra det på öppna förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥