fredag 25 september 2015

JÄKLIGT STÅTLIG ÄLGTJUR OCH VIDEOINTERVJU

När jag kom hem nu på morgonen gick jag och la mig igen och fick faktiskt sova en timme för Tuva vaknade inte förrens kvart i 8 :-) Så nu leker vi/dricker kaffe innan frukost.
Inatt såg jag 2 stora svarta fina hundar som troligtvis rymt hemifrån. Jättefina! Sen såg jag den ståtligaste älg jag någonsin sett, så fin krona! Han reste sig upp där han låg och sov längs vägkanten och hade jättehorn med många fina taggar. Jag bara gapade haha. A, han va riktigt fin där han travade på framför bilen.
Skönt med helg nu och så är det ju skönt att imorn när jag kommer hem kan jag lägga mig uppe i någon av barnens rum och sova direkt så slipper jag sova under dagen.

Åh, jag sökte ett jobb för ett tag sen o nu gick jag vidare och ska göra en VIDEOINTERVJU, det är ju skitjobbigt! Jag hatar att vara med på film och ännu mer prata framför en kamera. Varför kunde de inte haft en riktig intervju istället? Nä men det måste jag ta tag i ikväll när Linus kommer hem så jag åtminstonde kan vara ostörd....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥