måndag 14 september 2015

NYA SNYGGA, SKÖNA KLÄDER HAR KOMMIT

Sitter och tittar när Thea spelar badminton. De ska dela upp grupperna från nästa vecka så vi ska byta speldag. Här efter åker de till sin pappa men kommer om några dagar igen :-) Vill inte "förlora tid" med de då de åker på semester snart.

Innan jag hämtade de på skolan plockade jag ut ett paket. Åååå så snygga kläder! Nu får jag sätta upp nästa klädställning med för nu blir det för trångt på en :-)
Kolla in den snygga koftan. Varm och go är den med :-)
Jag fick en liten modell med i för stora kläder.
Den långa Cardigan är verkligen hur snygg som helst!!
Jag skulle ju bara haft ett par andra skor ;-)
En snygg polo.
Denna fastnade Thea för!! Mamma, du är skitsnygg i den!

1 kommentar:

  1. Hej, tack för din kommentar, kommer absolut ihåg och vill gärna ha visning, har dock inte fb, kan jag kolla kläder på något annat ställe? :) du får gärna svara på detta via mail då jag skall sluta blogga och inte kommer kolla kommentarerna så ofta. min adress är enplatsisolen747@gmail.com

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥