tisdag 22 september 2015

SNÖRVLANDE JULFEELING

Gaaah, blir galen på mitt jävla snörvlande! Förkylningen blev värre under dagen och jag är redan less på det. Något som va uppiggande va att efter Max vaccinerats va jag och kusinen på Ikea och åt brunch. 
Å så har ju julsakerna börjat komma upp :-) Jag längtar tills jag får julpynta.
Å så reade de ut trädgårdsmöbler. Denna bänken hade ju passat till mitt bord som svärfar gjorde. Det hade nog behövts något mer stödjande undertill i mitten men jag va sugen på att ta hem den. 
Tuva ville ha det stora parasollet.
Kusinen hade gått för att hämta en vagn och började lasta upp utemöblemang och då kom där en tanta och hon skulle minsann ha bänkarna som kusinen skulle ha. Asså det va samma stuk som på tanterna i Ullared. Så då sket hon i det. Nä hon va inte lite fräck!

Nu sitter vi och väntar på skolbussen. Thea ha kompis med sig och jag ska skjussa dom till kompisen sen innan jag ska på klädvisning ikväll. Barnen ska på badminton så schemat blir lite tight ikväll ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥