torsdag 3 september 2015

SNYGGA KOFTOR, FÖRÄLDRARMÖTE O ONT OM TID

Oooooo asså kolla in de här koftorna som kommer trilla in på klädställningen, me like!! 

När Linus kom från jobbet tog han Tuva, satte på maten och eldade, jag dammsög huset innan vi åt och sen va det bra att åka. Ikväll var det föräldrarmöte igen, Thea har fått en ny fröken nu i 4an som verkar helt underbar. Hon frågade mig direkt du är Theas mamma va, för det är hemskt va lika ni är :-) Å jo, vi är rätt lika haha. 
In på maxi och hem, Linus åkte till gymmet och jag nattade Tuva. Det är alltid Linus som nattar henne på kvällarna och har gjort det sen hon började sova i egen säng. Jag minns inte om jag nattat henne nån gång faktiskt. Men ikväll gjorde jag och hon åt sin välling och somnade. Himla lätt faktiskt haha. Så jag duschade och hängde tvätt. Vi hinner ju ses i dörren om kvällarna om inte annat, jag och Linus, det är föräldrarmöte, gym, jag springer mm. När de stora barnen är här har de aktiviteter men vi har bra logistik ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥