torsdag 25 februari 2016

Ja må han leva, ja må han leva.... Ja men då har vi ju en alldeles egen 9-åring i huset idag :-) Tänk vad tiden går! Jag har ju varit mamma i snart 11 år och det låter ju jättegammalt, men jag känner mig inte så gammal. Men nu är det alltså 9 år sedan vi var ute och åkte pulka och det kom ju snö inatt med så vädret är likadant som då. Sen kom det en liten gosse till världen med buller och bång hemma på dåvarande badrumsgolvet och den historien finns att läsa om  här. Jag satt och kollade igenom bloggen och saknar den. Kommer nog fortsätta här sen igen. Men idag firar vi våran 9-åring och jag har berättat om paketet som försvann spårlöst igår men hoppas att våra städare hittar det idag.
Min fina gosse som typ alltid sitter i fönstret. 9 år jisses....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥