torsdag 18 februari 2016

TRÄNING OCH DAGS FÖR NY NJURDOM

Tjena! Hur mår ni? Har ni det bra? Berätta gärna något skoj :-)
Här har jag satt igång med träningen igen - otroligt skönt!!
Vi plockade upp löpbandet från källaren och jag fick hjälp med att torka av det, sen va det bara att köra igång!
Detta är nog mitt bästa köp! Jag har gått, sprungit intervaller varannan dag nu i januari. Jag va ute och joggade en gång i helgen och ska ut på lördag med. Men imornkväll blir det bandet :-)
Thea får med gå på det när hon vill. Under uppsikt. Tuva vill gärna med haha, hon vill göra allt som vi andra gör ;-)
Nä, jag ser fram emot träningen imorn! Jag slutar tidigt men först ska jag upp till Växjö och få min dom hos njurdoktorn. Va och tog nya prover förra veckan så nu är det dags! Det är ju 2.5 år sen sist....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥