torsdag 31 mars 2016

BESÖKT VÅRCENTRALEN OCH LITE GAMLA KORT

Heeeej, hoppas allt är bra med er☺ Här avslutades jobbedagen 1 timme innan den skulle, telefonen ringde och jag såg direkt att det va Tuvas förskola. Tänkte direkt  att skulle hon ha feber skulle de ringt pappan eftersom han skulle hämta idag och det va inte så lång tid kvar. Så när hon sagt vem det va sa jag direkt vad vill du haha. Det va bara att hämta hem lilltjejen och åka till Vårdcentralen. De undersökte henne och tog stick i fingret men allt verkade vara ok. Vilket va skönt!
 Just nu sitter jag och har sorterat de sista korten som ska framkallas från vårt bröllop fram tills idag. Vilket är snart 3år i tid men nu är jag klar! Nu ska det bara framkallas med☺ Det är många kort på den här lilla skruttan♥
 Å väldigt många gravidbilder, men de platsar bra i Tuvas album med.
Förra året när jag va funktionär på rallyt, snart är det dags igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥