onsdag 1 juni 2016

BILLIG SHOPPING AV HÅR/HUDVÅRD!!

Wohooo, gissa om jag blev glad när jag surfade lite och hittade en sida som sålde sjukt billiga hårprodukter :-) Jag har gett nästan det dubbla innan...
Jag gillar Joicos hårprodukter och har kört på K-Pak innan men nu testade jag den med fukt i.
Här: HÄRt hittade jag schampot och här: HÄR hittade jag leave-in. Balsamet verkar vara slut. />
Det luktar så sjukt gott!! Detta är något jag absolut kommer fortsätta att handla ifrån. Därför va jag så ivrig att få dela med mig. Jag har sett att många handlar från andra företag men detta klår det mesta☺ De säljer smink, parfym, hudvård mm. Allt från Armani, Dermalogica, Clarins, Escada, Hugo Boss, Kérastase, LÓreál, Macadamia, Redken, TIGI, Schwarzkopf, Joico, Victoria´s Secret ja typ allt du kan tänka dig! Min nya favvo i alla fall♥
Hemsidan är HÄR

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥