måndag 20 juni 2016

MÅNDAGSLUNCH I SOLEN

Mmmm måndag haha. När jag lämnat barn på läger och förskola, fixat nya linser och klockbatteri så köpte jag med mig sushi och sitter och njuter utanför jobbet innan jag börjar. Jag gjorde mig en smoothie med så jag får i mig lite extra vitaminer.

Nu är det ju lite nedräkning till semestern, inte långt kvar så den är inom räckhåll :-) Det är med blandade känslor de där veckorna tickar fram. Ikväll ska vi ha avslutningsmiddag hos en jobbarkompis och jag stänger ju så jag åker dit direkt när jag slutat.

Jag måste fixa sommarpresenter till Tuvas fröknar imorn, en slutar ju redan på onsdag annars hade jag tänkt vänta. Men jag köper alltid både till sommar och jul för vi vill visa vår uppskattning över vad de gör för vårt barn. Så har jag alltid gjort :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥