lördag 4 juni 2016

MAX OCH ISA

I eftermiddags åkte jag och Max in till Willys och handlade och gissa om han blev glad när vi kom ut från affären och han hörde Isa sjunga. Då hade de byggt upp en scen vid märkeshuset och där stod hon och sjöng. Inget jag visste om men så är det väl när vi inte har någon tidning längre.. Så jag vet inte varför hon uppträdde men jag vet att Lisa Ajax skulle sjunga senare. Så vi gick iallafall dit och kom lagom till signeringen. Max ställde sig i kö och ville ha autograf och ett kort. Å det fick han ;-)
Där stod jag i kön och funderade på vad sjutton hon sjunger mer än Don't stop men jag kollar inte på någon mer låt.... hjälp mig! Vad sjunger hon? Först blandade jag ihop henne med Ace Wilder haha, hon va väl hör förra året eller om det va året innan dess... Å Magnus Carlsson va här tidigare i veckan. Mycket nu ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥