tisdag 25 oktober 2016

DETTA BLIR BRA!

Idag hade jag en tidig(are) tisdag så jag och Tuva hann handla innan vi körde hem. Tuva var så sugen på att se jultomtar så vi gick runt och kollade in julavdelningen på maxi, oooo jag har nog fått en lika jultokig tjej som jag själv är♥

När vi kom hem fick jag en smärre chock haha, jag visste ju att de skulle gräva till en ny brunn, men inte hade jag kunnat drömma om att de grävt upp en hel del av hundarnas trädgård + en himla massa  på baksidan (bara positivt!) så nu kommer vi få mycket större gräsmatta där bak med. De ska fylla igen så det blir plant till och med vid altanen så detta kommer bli skitbra! Men vi har SÅÅÅ himla mycket sten och nu har de kommit in i ett berg så imorn måste det komma en annan och spränga. Nu åker alla syrénbuskar och hallonen och allt annat som kan samla ormar!
Gropen här nere är 5 meter djup.....  2 flugor i en smäll - vatten och ny större gräsmatta☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥