onsdag 12 oktober 2016

JULFANTAST♥

Ja ni vet väl hur mycket jag älskar julen vid det här laget☺ Jag satt och spanade lite på julbelysning och visade barnen och de tyckte som jag - m a s s a fint!
Träljusstake | Ljusstake | Adventsljusstake Gustavo | Dekoration kyrka |



Jag hittade huuuur mycket fint som helst!!



Bordslampa Ichiban | Träljusstake | Träljusstake | Ljusstake |

 Hoppas ni blir lite julinspirerade, det är inte långt kvar tills adventsgrejerna kommer fram nu♥
 
Utomhus dekoration Ren | Stjärna | Stjärna Trenton | Juldekoration HYDRA | Julljusstake MÅSESKÄR | Adventsljusstake Gustavo |

Renen är väl hur fin som helst? Den skulle jag vilja ha på ytterdörren☺ Kusinen köpte något liknande när vi va iväg i helgen.
 
Utomhus dekoration Fox | Ljusstake | Utomhus dekoration Snowman | Adventsstjärna |


Jo, jag älskar julen och jag brukar vara en av de första som pyntar ett tag innan advent, julen är snabbt förbi så jag vill ta tillvara på den mörka tiden och ge den lite mysbelysning och julstämning i tid♥

1 kommentar:

  1. Den var fin hjorten 👍😊 o massa annat såklart ❤

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥