tisdag 4 oktober 2016

MORN EN TIDIG TISDAG

God morgon, vaknade 4.30 och flög upp för jag hade en känsla av att jag tryckt av larmet. Phu, det va 15 minuter tills det skulle ringa så jag kunde morna mig lite innan jag steg upp :-)

Nu har vi en sån där mycket-att-göra-vecka igen. Ikväll är det föräldrarmöte för Tuva men det är ju inte så ansträngande. Annars ska jag till Växjö onsdag, torsdag och fredag + att jag ska till Hässleholm en dag med. Mycket farande! Men jag ska ringa Växjö idag och se om jag ska slippa en resa dit för jag såg på kallelsen om vad det mötet handlade om och jag vet redan mitt svar så det kan jag lika gärna ta på telefon..... Det är lite trist när det ligger många mil iväg för det tar ju så mycket längre tid än vad det hade behövt.
Alltså... för ett tag sen hittade jag en "selfie-inställning" på telefonen och nu hittar jag inte samma igen..... Det gick att ändra för bilden är ju inte rättvis. Var är mina fräknar? Nu gillar jag ju inte alltid dom men det är ju så verkligheten ser ut och på vissa bilder syns dom inte... hoho, var ääär niii?

1 kommentar:

  1. Apropå hemlagad pizza. Jag skippar numera pizzakitet (som jag tidigare älskat), botten består istället av ett runt leksandsknäcke. Så gott. Kruxet är att lägga osten först, sen tomatsås och andra toppingar, men det genererar i en perfekt pizza!!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥