måndag 31 oktober 2016

MYS OCH EN LITEN TJEJ SOM ÄR INTRESSERAD AV JAKT

Morn :-) Ny vecka och snart ytterligare en ny månad, jag gillar november. Det är mörkt, julpyntet kommer fram och massa ljus tänds på kvällarna. Just nu är jag extra glad över mina enjoy-ljus!! De tänds samma tid varje kväll och "brinner" i 4 timmar.
Himlen är helt underbart fin andra sidan vägen :-)

I lördags frågade Tuva sin pappa om vi kunde ut och jaga rådjur som igår, kul att hon gillar det lika mycket som vi!! Tyvärr kunde vi inte ut då det sista på grävning skulle bli klart. I helgen som kommer ska vi jaga älg så då blir det inte heller.

Nu ska jag vi bli redo här för jobb. Vi har kvalitetsdag så jag ska börja min morgon på föreläsning i Osby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥