söndag 2 oktober 2016

PIZZALÄNGD, ÄPPELPAJ OCH PW

Mmmm nu har jag krupit ner i vår goa säng :-) Varmt och skönt med dubbla täcken! Alla barnen sover gott och vi har läst saga.
 När jag hade varit och veckohandlat så fick jag för mig att göra pizzabullar på ett paket pizzakit vi hade. Nja, den degen va för tunn. Jag gjorde ju egen för ett tag sen som blev perfekt. Det slutade med att det blev en pizzalängd som mannen ska ta med som lunch imorn. Himla god faktiskt :-) Men till pizzabullar funkade det inte.
 Vi fick äpplen av min kusin så idag gjorde vi paj. Teamwork då Thea skalade äpplena, jag skivade dom, mannen gjorde täcket och Max dukade och lillskruttan åt grädden.
Super!!

Efter 2v från träning så kröp det i kroppen. Jag har ju fortfarande hosta! Kan man ha lunginflammation med bara hosta? Jag blir inte av med den iallafall men jag tog en pw på 4km på bandet. Lite saktare tempo än jag brukar för jag vill ju inte förvärra hostan men jag ville röra på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥