tisdag 25 oktober 2016

UGG

Jag va inne och kollade lite i garderoben och vad hittade jag? Jooo, mina UGG, lucky me☺ Jag köpte dessa för ett par år sedan och det är inget jag ångrar! Jag köpte först ett par oäkta för jag var för snål, men sen köpte jag dessa ändå. Vilken skillnad! Sulan och värmen är ju mycket bättre i de här!
Nya svarta UGG hittar du HÄR
Jag ska ta och tvätta av dom innan de ska användas igen, förhoppningsvis dröjer det en månad till....
Jag tycker UGG i kortare modell är himla fina så DESSA skulle jag gärna vilja ha i min garderob♥
Eller varför inte ett par LILA
 
 
 
 
 
 
 
 Det finns verkligen hur många fina UGG att välja på som helst♥ Varm och go om fötterna blir du i alla fall☺
 
 
Pssssst, går du in på hemsidan så finns det oftast olika rabatter och erbjudanden du kan ta del av, bra va!

2 kommentarer:

  1. Måste fråga, hade fejk innan jag med men blev liksom "snea" skor av dem när man gick. Är det lika med äkta? Eller är det helt annat :).

    SvaraRadera
    Svar
    1. nä mina blir inte snea men mina fejk blev det precis som dina.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥