fredag 11 november 2016

DRAR MIG FÖR ATT GÅ UT I MÖRKRET

Jag sitter påbylsad under täcket i soffan och drar mig från att behöva gå ut med hundarna.... Det är ju sååå mörkt och det finns ingen man hemma så jag har inget val. Men vi ska inte så långt, de har varit i hundgårdarna hela dagen så de ska bara några meter så de är nykissade innan vi tar natt ;-)

När jag vaknade imorse så kände jag mig inte helt hundra, ont i huvudet och kroppen. Jag tog mig till jobbet och kämpade på ett par timmar sen gick det inte mer. Ingen matlust och ont så jag åkte rätt hem och la mig och somnade. Mannen som skulle till Helsingborg körde hem Tuva och en pizza till mig. Vi har inte gjort många knop i eftermiddag men jag mår mycket bättre!
 Jag har blivit bjuden på kaffe på Tuvas rum. Hon tycker verkligen om att leka med sitt kök och alla sakerna och servera :-)
Nattningen är det ju aldrig jag som tar men det gick galant! Läste Pettsson och Findus som varje kväll sen sov hon gott.

Nu ska jag ta mig i kragen och ut med djuren sen kryper jag till sängs och kollar ett avsnitt på play.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥