söndag 27 november 2016

JAKT I SKÅNE

Hej i solskenet😊 Hoppas ni har lika fint vĂ€der sĂ„ hĂ€r 1a advent. Det saknas bara lite snö... Vi Ă€r pĂ„vĂ€g till en julmarknad pĂ„ Borgeby slott sĂ„ jag hoppas vi fĂ„r lite julkĂ€nslor.
 Bruno hade jag ju och gick med och han fick fart pĂ„ 2 grisar och 3 rĂ„djur som jag sĂ„g men sen hörde jag att han hittade mer.
 Ă„lskar det hĂ€r! Men jag mĂ„ste ju sĂ€ga att efter förra gĂ„ngen nĂ€r grisarna sprang mot mig sĂ„ har jag blivit lite rĂ€dd... Jag va vĂ€ldigt försiktig nĂ€r vi va i det tĂ€ta med massa björnbĂ€r dĂ„ stod jag vid ett trĂ€d och vĂ€ntade in Bruno nĂ€r han jobbade.
Det blev 22 vilt skjutit varav en brokig gris. Jag har aldrig sett en flÀckig "pÄ riktigt" innan.
Det va en trevlig jakt Ă€ven denna gĂ„ng😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar