fredag 30 december 2016

JOBB, TRÄNING

Morn så här i ottan, idag är det dags för jobb igen☺ Det va ju så lite barn i veckan så jag tog semester igår med men idag har jag öppning och kort dag så nu har jag studsat upp tidigt😉 Direkt när jag slutat ska jag hem och packa in familjen i bilen och hitta på roligheter med vänner. Barnen ser verkligen fram emot detta och vi avslutar året bra.

Igår fick jag sugen efter träning igen😀 Så på med träningskläder och körde lite övningar sen avslutade jag på bandet. Nu ska jag hålla fast och köra igång igen. Jag har ett mål😉 På lördag ska jag försöka få till en joggingrunda ute, det är längesen!
När jag va i stan så köpte jag äntligen en ny bok, jag har saknat något att läsa men jag vet ju inte vad jag vill läsa.. Har du någon bra bok att rekommendera? Gillar inte mord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥