onsdag 7 december 2016

JULBORD

Idag va jag tidig till jobbet då jag precis haft ett utvecklingssamtal. Det va mitt första och det gick kanonbra😊

Igår när jag och Tuva kom hem så började hon leka i lekstugan så jag passade på att fixa hos kaninerna. Överöste de med halm och hö så det är varmt och gott. Sen kom månen hem och undrade om vi skulle till Ikea och äta julbord. Jomenvisst det kunde vi ju göra😊 Vi hade tur för när vi kom va det ingen kö men jag vet inte... Jag tog en tallrik sen va jag nöjd, men jag glömde ju bort gröten....
Sen gick vi en runda uppe på Ikea och när vi kom runt så va det så lång kö till julbordet så det va ju inte klokt!! Vi hade tur med andra ord.
Tuva hittade en tiger som hon va tvungen att krama om och säga hejdå till innan vi gick vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥