torsdag 15 december 2016

JULFEST

Ikväll har vi spelat julklappsspelet och det är ju alltid lika kul😊 

Idag hade vi APT och efter det blev vi bjudna på supergod mat, alltså den va riktigt supergod!! Det va gratäng och nån planka med massa frukt och fläskfilé, rostbiff och revben. Sen fick vi julklapp av chefen och sen körde vi julklappsspel.

Jag hann precis hem och säga godnatt. Det sorgliga är nu att jag träffar Tuva imornbitti innan vi ska till förskolan sen ses vi inte förrens lördag när hon vaknar.... De stora träffar jag på kvällen eftersom det är deras aktivitet jag ska hjälpa till på men åker direkt dit från jobbet. Denna veckan är den tuffa av mina jobbveckor  (har 3v schema) sen är det att hjälpa till i skolan med men som tur är så är det en bättre helg och nästa vecka😊 Vi kramas desto mer när vi ses. Men jag tycker inte om att va hemifrån så här mycket! Jag är alldeles för hemmakär❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥