onsdag 21 december 2016

LITE NEDRÄKNING

Vilken lättnad, jag började känna igår att jag hinner inte allt som jag önskar innan jul. Det är ju mörkt när jag kommer hem och jag skulle tex vilja ut och plocka granris och ha under lyktan på trappan, jag vill ha färdigstädat innan fredagkväll, jag vill vara färdig med alla inslagningar av paket och småfix. Idag när jag kom till jobbet så kollade jag scheman på fredag, både på personal och barn och insåg att jag skulle kunna få semester. När chefen dök upp så frågade jag henne och nu är det klart! jag fick semester på fredag😊 Härligt härligt!! Då ska jag och Tuva fixa det sista så vi kan njuta när mannen kommer hem fredag eftermiddag/kväll. Men än så länge är det ju faktiskt bara onsdag😉
Igår hade vi lite julbord och idag julfest med dans runt granen och tomten kom på besök, här på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥