söndag 4 december 2016

LUSSEKATTER OCH ETT LITET TIPS

Gokväll från ett lussekattsdoftande hem♥ Vi startade ett lussebak ganska så sent så lukten sitter fortfarande kvar, grannpojken va här med så de roade sig gott när de bakade sina konstverk.
Jag följde ett annat recept idag och tänkte kastat degen redan efter de första ingredienserna då degen verkligen inte såg ut som den brukar, men mannen fick mig att fortsätta och det slutade bra haha.
3 bakande barn
Visst är de driftiga😉

Jag kikade in på polarn och hittade massa fint. Jag gillar det lila haha, Tuva har en lila skaljacka med rosa fleece från Polarn och den är kanon! Det braiga är ju att den går att ha hela året i och med att det är 3 i 1. Jag hittade lite andra värmande plagg som jag gillade:
Är du klubbmedlem hos polarn då har du just nu 25% på bland annat dessa plagg;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥