onsdag 28 december 2016

MOR-OCH DOTTERDAG

Idag har vi haft mamma-dotter-dag i stan. Väldigt mysigt måste jag säga❤ Vi åkte dit när vi va färdiga efter frukost så det blev nästintill en heldag. Vi gick på samarkand ett par timmar och där runtomkring så det blev nya vinterkängor till Tuva, gympaskor till Thea, bytt hockeyklubba till Max. A jisses alltså, ibland är jag ju inte så smidig precis, för det mesta framför jag ju det jag vill direkt utan massa småtjafs. Vi kom in på Stadium och så såg jag en kille och vi hugger han direkt tänkte jag, Hej, är du upptagen? frågar jag. Det blir alldeles knäpptyst och sen blir killen röd i ansiktet och säger nääää. Nä, bra för jag vill byta en klubba säger jag. Haha jag sa till Thea efteråt att hoppas inte han trodde jag stötte på honom!!

Vi fick med oss lite smått och gott hem och hade trevligt, måste visa min snygga myströja imorn, så nöjd så😉
Jag började ju skriva för 6 timmar sen men sen kom grannarna över så det blev ett lååångt hopp i texten, få berätta imorn för nu går ögonen i kors....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥