tisdag 20 december 2016

PRESENTER TILL FÖRSKOLEPERSONALEN

Nämen hej hallå här ifrån sängen. Jag ligger nerbäddad under mina täcken och bara njuter av att vi fått lite gjort idag. Jag jobbade över idag, tog stängningen och sen åkte jag vidare och hämtade ett paket åt Thea, hon kommer bli sååååå glad på lördag när de kommer så hon bryr sig nog inte om sina julklappar haha. Sen handlade jag lite, jag har funderat på vad sjutton Tuva ska ge sin förskolepersonal i present men nu är de klara😊
Jag stod länge vid Blommorna och tittade på olika grupper, men nääää, tänk om nån är allergisk eller om man inte ens får ta in de på förskolan sen funderade jag på godis. Förra året fick de en flaska vin men nu va jag inne på nåt annat, tänkte att de skulle ha ett minne av henne så jag gav mig in bland julsakerna.
 Jag hittade små söta tomtar❤
Sen skrev jag ett par rader till dom så de här ska Tuva få lämna imorn när vi kommer.

När jag kom hem så blev det mys, när Tuva somnat så bar vi upp den gamla soffan på övervåningen så barnen ska få ha sin hall som spelrum. Vi hämtade hem en soffa igår som jag tvättade klädseln till och nu står den så himla bra i tvrummet😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥