torsdag 29 december 2016

SÅ BLEV HÅRET! Å NÅN SOM KAN GÖRA ETT GOTT VIN?

Det är aaaalldeles tyst här hemma, jag har kollat sista programmet på play medans Tuva sover. Thea sitter uppe på rummet och väntar på en kompis som ska sova över, mannen och Max är ute och jagar rådjur.
Kolla in det här då! Hon klippte av en rejäl bit och jag är jättenöjd!! Alldels perfekt att sätta upp i tofs med😀 Denna gången blev jag faktiskt riktigt nöjd med att gå till frissan😉
Igår kom min beställning på bolaget, vi har ju kasst utbud här och i stan fanns inte allt heller. Men iallafall så ville jag testa Perrellis vita bubbelvin men asså fifan vad...inte gott! Hennes rosé gick ju dricka ett glas av iallafall men det vita va ingen höjdare alls. Nä, mannen tycker jag ska ge upp att testa kändisviner men någon borde väl kunna göra ett gott vin? Jag skulle vilja testa Gynnings rosé för det såg ut att ha så himla fin färg + att flaskan va snygg😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥