fredag 13 januari 2017

FAMILJEHEM

Nu har vi fredagsmyys😉 Jag har lĂ€mnat de stora i skolan sĂ„ nu har vi frukost hĂ€r hemma. jag Ă€r ledig idag, eller ledig och ledig, jag har fĂ„tt ett extra uppdrag. I onsdags fick jag frĂ„gan om vi kunde vara ett jour-familjehem Ă„t ett barn sĂ„ det Ă€r vi nu. Men det Ă€r inget jag kommer gĂ„ in mer pĂ„ men frĂ„n och med nu finns det fler barn i huset☺
Jag satte mig i gungstolen med katten sÄ detta har jag som utsikt just nu...
Jag försöker planera nÀr jag ska in och handla lite innan barnen kommer frÄn skolan och Max ska ha en kompis med sig och nÄgongÄng under dagen vet jag att det ska bli ett möte. Men sÄ lÀnge jag inte har nÄgra tider framför mig sÄ Àr det svÄrt att planera...

2 kommentarer:

  1. Åh spĂ€nnande med jour-familjehem. Vi Ă€r familjehem sedan ett antal Ă„r tillbaka, just nu Ă„t en liten kille som nu Ă€r elva mĂ„nader.
    Synd att vi bor sÄ lÄngt frÄn varandra, annars hade vi kunnat trÀffats och pratat lite om detta. Kram Malle

    SvaraRadera

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥