torsdag 26 januari 2017

I MIN BOX

Wihooo torsdag - snart fredag😉 SĂ„ sjukt fort det gĂ„r, nĂ€sta vecka Ă€r det redan februari.... Eller vabruari som det numera kallas. Å inte bara det, det vankas ju födelsedag nĂ€sta vecka med☺

IgÄr satt jag och skrev ner en hop med scheman till bÄde förskola och fritids. Jisses vilket meck det Àr med olika scheman och olika tider hit och dit och buss nÄn vecka och 6.15 vissa dagar.... Det kÀnns skönt att det Àr klart iaf sÄ jag kan lÀmna in.

Sen avslutades kvÀllen med intervaller pÄ bandet. Jag körde uppvÀrmning och sen 5 intervaller pÄ 1min och sen 5 snabba pÄ 30sek.
 HĂ€r Ă€r lite vad som fanns i min Glossybox. En borste till att massera in rengöringskrĂ€m med.
IntensivvÄrd till hÄret
ÖgonkrĂ€m och ögonskugga. Sen va dĂ€r ett whitening-serum till tĂ€nderna.
Den fina boxen ska jag ha till smink och den ska fÄ stÄ framme.

Idag Àr vi morgonpigga hÀr sÄ nu ska det bli nÄgra koppar kaffe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥