onsdag 11 januari 2017

SNÖ, GLOSSYBOX OCH NY GO MÖSSA

Gokväll, hoppas ni mår bra. Det är ju snart helg igen, det känns jättekonstigt. Jag satt precis och redde ut vilken dag det är för jag trodde det va tisdag.... Idag fick jag ett telefonsamtal som rörde om fullständigt i huvudet här och jag fick ett känslomässigt kaos med tiotusentals frågor. Men det kommer bli bra, klart det blir bra, finns inget annat☺
Förresten, fick ni nån snö idag??? Shiiit va det snöade!! Från ingenting till iallafall 1 dm.
Så här såg det ut utanför jobbet bara nån timme efter snöyran kom.

Å idag började vi prata om Glossybox på jobbet och vips så hade jag anmält mig till en prenumeration. Kul med överraskningar och fina askar. En jobbarkompis har plåster och allt möjligt i sina askar och det klart plåster ska förvaras fint😉
Denna månaden är det en sån här fin box som landar i lådan. Ser ut som marmor. Vill ni med testa? Gå in på Glossybox och registrera er ni med så hinner ni nog få denna månadens med. Jag gjorde det idag och kommer få denna fina runt den 23-27 januari😀

När jag kom hem ikväll, det va ju lite snö och lite halt, så såg jag att jag fått paket från mannens farmor.
Hon hade stickat en mössa och halsduk till mig😀 I fredags när vi va där så frågade jag om hon skulle kunna sticka till mig för hon är kanonduktig på det och tycker att det är kul. Idag kom det redan på posten, snacka om snabbt!! Nu ska jag inte frysa på jobbet iallafall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥