måndag 2 januari 2017

TRÄNING OCH NY FRISYR

Shit mina ben, jag har precis kört träning till dvd'n och jag är som spagetti😉 Det är perfekt med både styrka och kondition och  jag har ju fortfarande träningsvärk sen i lördags men va ändå sugen på ett pass. Undra om jag kan gå imorn.... Nästa gång blir det intervaller på bandet.
Nu blir det keso och apelsin.

Jag va inne i byn för Max behövde klippa sig och jag passade på att handla lite under tiden. När jag kom tillbaka såg han ut så här;
 På ena sidan hade han en stjärna och på andra ett A. Det står för Arsenal men igår hejade han på Manchester😉
Sen ville han ha en blixt men det blev ett understreck... Max va riktigt nöjd för han har ju sin tofs kvar. Om inte annat så växer det ju ut rätt fort.
Sen va vi ute, hälsade på grannarna en liten stund för Tuva ville åka rutschkana och de andra 2 körde runt på sina leksaker. Nu är det pappavecka vilket betyder tomt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥