fredag 10 februari 2017

EFTERLÄNGTAD HELG...

...Ja egentligen är väl alla helger lika efterlängtade för finns det något bättre än att vara tillsammans med dom man älskar mest? Nästa vecka har jag ju min tuffa jobbvecka och det jag tycker är jobbigast är ju att det är så sena kvällar (många) så jag hinner knappt träffa barnen. Sen lägger vi ju oss så tidigt med så det blir lite tid med familjen. Men familjen kanske tycker det är skönt när jag jobbar haha. Förra helgen blev jag förvisad till sovrummet tills frukosten stod på bordet, går det för länge mellan morgonkaffet till frukosten blir jag på så hiiiimla dåligt humör! Så då va det bättre resten av hushållet fick fixa ifred😉 Nä, jag klarar mig inte utan mat för länge!

Nu har lilltjejen lagt sig, ett barn har kompis på övernattning och ett barn är iväg på övernattning, ett barn har en övernattning tillgodo. Men alla barnen har iallafall fått träffa vänner efter skolan idag så alla är nöjda och glada.
 Ikväll blev det tacos här till barnens förtjusning. Hur kan de gilla tacos men inte sallad? För mig en gåta....
Till det blev det ett glas vin. Detta är jättegott - hälsningar en kräsen 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥