söndag 5 februari 2017

FÖDELSEDAGSPRESENT

I födelsedagspresent fick jag en träningsbok (uppföljare från den jag hade innan) och ett presentkort. Jag vill ha en skivstång som jag kan ha vid utfall, knäböj och till att köra armar med och nu hittade jag en, fast på en annan sida😉
Men jag ska in i affären som vi har i byn och se vad de har här. Kettlebels har de ju här men köper jag skivstång så är jag nog nöjd för jag har hantlar med. Jag har beställt ett par nya löparskor som jag väntar på. Å så väntar jag på att se om jag får friskvårdscheckar från jobbet för isåfall ska jag ta de på friskis. Men inte som jag gjorde sist... Jag fick presentkort på ett halvår spinning men kom bara iväg en gång!! Den gången kostade 1300:- jävligt dyr spinning! Nu blir det klippkort haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥