torsdag 9 februari 2017

HEJ HOPP

Gah, jag har inte glömt bloggen jag har bara inte haft tiden!! Jag fick ingen tid i födelsedagspresent😉 Tänk va bra det hade varit med 2 extratimmar per dag. Nu får man ju verkligen vända ut och in på sig själv ibland för att hinna med, tur vi är två!

Jag stängde på jobbet idag sen hann jag hem och äta typ innan jag skulle hämta barn på träning. Efter godnattsaga så gick jag 5km på bandet för nu är det träning varannan dag som gäller och det känns riktigt bra att vara igång igen😀 Jag slog ihop en chiapudding som jag ska ha till frukost imorn. Det är tidigt imorn så chiapudding, kaffe och 2 ägg får det bli. Sen har jag en andrafrukost på jobbet för annars hade jag aldrig klarat mig!

Så fint det är nu förresten när det snöar hela tiden, men det kommer ju så lite så det blir inte mycket av det egentligen för detta är väl 3e dagen det snöar? Men det är ljust och fint☺
 Idag när vi va ute så landade det riktigt fina flingor på vantarna. Jag trodde inte att snöflingor verkligen va så fina utan trodde de kom som en klump typ, men de är ju verkligen fina!
Riktiga "frost-flingor".

Nu blev det ju ingen vanlig vecka då jag vabbade ett par dagar i början men det känns ändå riktigt skönt att det är fredag imorn. Med barn på olika håll som ska hämtas hem och nån sova borta så ska vi nog få till ett fredagsmys som heter duga. Förra helgen blev det ju inget när alla barnen va dåliga och la sig ovanligt tidigt. Tur det kommer fler helger😉

1 kommentar:

  1. Ja tänk om man kunde få några timmar extra per dygn - va härligt livet hade kunnat bli då. Va med tid man hade haft till allt det där lilla extra som man aldrig annars hinner med!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥