lördag 4 februari 2017

HELSINGBORG ARENA - TAKIDA OCH STIFTELSEN

Igår alltså...!! Jag är sååå glad över min födelsedagspresent😀 Så fort jag slutade jobbet körde jag direkt ner till Helsingborg och mötte upp svärföräldrarna. Vi möttes i utkanten av stan för mitt lokalsinne är ju inte av denna värld.... Jag kan ju komma ut ur en affär och inte veta vilket håll jag kom från.
Iallafall, vi möttes upp ute vid Ikea och åkte tillsammans in till arenan.
Vi parkerade och gick dit vi skulle och när de öppnade portarna för ätande gäster så begav vi oss in.
 Vi fick vårat bort och förrätten stod på plats. Detta var något med lax och det va himla gott. Lite granatäpplekärnor blandannat.
 Potatisgratäng och kött med sparris och lite annat grönt.
Brylepudding? Minns inte vad det hette men det va gott. Det skulle bara varit en större skål😉

Under tiden vi åt spelade ett förband som heter All is Lest och vi kom in i hallen när de körde näst sista låten och när de va klara så va det lite paus innan Stiftelsen kom in och körde sina låtar❤ Ah alltså!! jag älskar dom!! 
 Sån lycka när de kom in haha. Golvet fylldes på kan man säga. När förbandet va där så va det ganska glest men fylldes på lagom till Stiftelsen kom.
 Fyyy fan va bra de är!!!
Jag skulle inte banga att åka till Malmö när de spelar där. Jag hade gärna lyssnat på de live igen.

Sen va det dags för nästa förband: Ryan Star och då gick vi till baren, det va dags för vatten-och ölpåfyllning.
Seeeen kom Takida! Golvet fylldes med ytterligare ett par personer.
 Skillnad i ös på låtarna men shit va bra de är alltså!
 Takida är ju mer ös i helt klart, Stiftelsen har ju lite tyngre låtar men jag gillar dom.
 Vem gillar inte Takida haha😉
Jag va så jäkla nöjd!! Jag ångrar inte en sekund att jag följde med☺ Än en gång - TACK för min present!!

Jag vet tyvärr inte hur jag kan få upp videoklipp här men jag har lagt ut något på instagram☺ Har blandannat lagt ut låten som kusinbarnet sjöng på vårt bröllop❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥