tisdag 14 februari 2017

HOPPLÖST MED LÖPTIKAR

Morn☺ Börjar strax jobba men när jag har stängning så måste jag ju ändå lämna barnen innan 8 så då hinner jag vara med på lite frukost innan jag börjar.
Gjorde smoothien hemma så den slukar jag nu.
Jag börjar bli förkyld känner jag så det är perfekt med lite boost!

Igår va det hundkurs igen, alltså... När där är löptikar med på kurserna så är jag och Oden inte ett så bra team. Han går ju bara med näsan i marken och lyssnar inte speciellt. Detta är andra måndagen som det är så och jag frågade hur länge de löper. 3 veckor.... Vilket betyder att det är kört för oss de 2 sista gångerna med haha, för den andra tiken hade precis börjat löpa. Oden börjar verkligen bli bättre men han är fortfarande jobbig hemma. Men jag funderar på att gå samma kurs en gång till.

jag fick precis ett sms om att jag fått friskvårdscheckar genom jobbet. Jihoo!! Denna gången ska jag köpa 10-kort på spinning (om det finns) så jag inte gör som sist... Fick ett spinningkort för 1300 och kom bara iväg en gång, det va en dyr träning....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥