torsdag 16 februari 2017

LITE FÖRVIRRAD OCH EN ÖNSKAN OM EN LILLASYSTER

Idag vaknade jag upp och har ont i hela kroppen, undra om jag håller på att bli sjuk. Det är ingen skön känsla iallafall, sen tyckte mannen att jag verkade förvirrad imorse. Det är väl bara förnamnet just nu..... Alla tider och saker jag ska ha i minnet just nu, jag rörde ihop det fullständigt igår när jag skulle reda ut vilken tid som vikarien skulle jobba idag. Jaja, på jobbet har jag tur att jobbarkompisarna har lite mer koll än mig just nu😉
Igår va vi och gosade med bebisen som har de här små fötterna❤ Nu önskar Tuva sig en lillasyster..... Jag fick hålla henne utan avundsjuka och Tuva höll henne gärna, hon tyckte det va jättemysigt!! Jag trodde hon va 3veckor så säger mamman att hon är 5v och jag utbrister Är hon SÅ stor haha, ja väldigt stor...
Nu ska jag samla ihop mig och in och jobba!

1 kommentar:

  1. Vart kan jag köpa billigt smink online på nätet?
    Hos online smink kan du köpa billiga och bra sminkborstar, concealers, rouge, puder, bronzer, highlighter, läppglans, ögonskugga, sminkset, makeup set, lipgloss, eyeliner, läppbalsam, foundation, hudvårdsprodukter, hårvårdsprodukter, parfymer, damparfymer, herrparfymer, olika dofter, doftljus, doftpinnar du kan få det fraktfritt hemlevererat smidigt och tryggt.
    På online smink har dom även rea ibland på utvalda sminkprodukter med kända varumärken som maybelline, max factor, w7 smink, isadora, dermalogica, sleek, real techniques, elisabeth arden, rean brukar pågå i flera veckor med rabatter som får en att häpna!
    Så ska du handla skönhetsprodukter till en billig penning och vill handla dem online på nätet så tveka inte att besöka antingen makeup sweden.nu eller deras sökmotor för skönhet som är just online smink.nu Jag har hört att det snackats om att de har jätte billiga sminkprodukter kanske till och med världens billigaste smink. Det är du som avgör om du tycker det är värt att handla online eller om det finns billigare alternativ offline där de kan erbjuda sminkmärken som thebalm, nyx, face stockholm, beautyblender, tangle teezer, aden, anastasia, babyliss, babor, bareminerals, beauty by ellos, bliss, bulldog, chanel, christian dior, clarins, clinique, daniel sandler, depend, elf cosmetics, eco tools, estee lauder, garnier, glo minerals, idun minerals, loreal paris, lily lolo, lumene, make up store, makeup revolution, mememe, nivea, paris berlin, rapunzel, rebecca stella, revlon cosmetics, sloggi, rimmel london, youngblood.
    Köp en bra och billig primer eller en bra mascara fixa till ögonbrynen och köp ett läppstift som matchar ansiktets färger. Lösögonfarnsar som fungerar perfekt till ögonen eller ett contour kit som framhäver ansiktets konturer.
    Makeup har aldrig varit hetare än vad den är just nu. Det finns även en avdelning som heter outlet, där kan kunden hitta utförsäljning på skönhetsprodukter, extrapriser på smink och sänkta priser på makeup online. Nätets möjligheter är obegränsade. Halva priset är ett erbjudande med en rabattkod kan du sänka priserna till halva priset. Craycray, smink.net, brallis, nordicfeel, kicks, lyko, cocopanda, eleven, nelly, parfym.se, det finns mängder med online stores som säljer smink på nätet så kika runt på google där du kan söka efter vad du önskar. Lycka till med sökandet av den bästa makeupen på nätet! http://www.onlinesmink.nu
    http://www.onlinesmink.nu/sminktips
    http://www.makeupsweden.nu
    http://www.onlinemakeup.info

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥