tisdag 28 februari 2017

VILKEN PRESENT!!

Morn! Nu är helgens kalasande slut och jobbveckan har dragit igång. Igår somnade jag inte förrens 4 på morgonen och klockan ringde 6. Mannen va hemma och vabbade igår och idag och igår när jag slutat jobba va det hem och vända innan det va dags för sista gången på hundkursen. Vi blev filmade och när det va fikadags fick vi titta på det. Ja det måste jag ju säga - Oden är en helt annan hund sen 1a gången men inte bara det - jag är en helt annan hundförare! Vi har lärt oss massor både jag och Oden☺ Jag ska anmäla oss till samma kurs en gång till för nu kan vi inte släppa det här.

Idag va min tidiga dag men idag blir det övertid för mer än hälften av personalen ska på utbildning så någon måste ju vara kvar på stället. Å så ska jag ha utvecklingssamtal med så det måste jag fila lite på det sista där.

Ohlala, jag måste ju visa vad jag fick av svägerskan och hennes sambo i present i söndags!
En kettlebels😀 Fasen va glad jag blev!! Ikväll när barnen lagt sig så ska jag träna😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥