torsdag 27 april 2017

GO KVÄLL

Jag va hemma en snabbis mellan jag slutade jobba och vår APT som vi hade ikväll. Jag kunde stannat kvar och tagit av mina extratimmar men jag ville gärna träffa Tuvan en stund och ta hem henne tidigt, det är inte så ofta som det är jag som hämtar henne på förskolan, jag lämnar desto fler gånger. Så jag lagade mat och kramade henne en stund. När jag kom hem så tog jag nattningen och somnade gott i hennes säng😉 Hon skulle läsa för mig och klappade mig i pannan så jag skulle somna haha.
Imorn är det fredag - bästa dagen!! Jag ska till Växjö en snabbis innan jag börjar jobba för jag fick som tur va en morgontid på sjukhuset. Lite nervös är jag allt men det kommer nog gå bra😊 Sen i helgen är det bara trevligheter så vi ska avsluta april på bästa sättet. Imorse när jag gått in på jobbet så kom värsta snöovädret så efter 45 minuter när det var över så var marken och träden alldeles vita. När solen sen lös så såg det ut som en riktigt fin vinterdag.... Tur att väderprognosen ser betydligt bättre ut nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥