fredag 30 juni 2017

ORDINERAD VILA...

Igår när jag var hos barnmorskan så hade jag högt blodtryck som jag trodde. De hade stängt idag så jag fick en tid i Växjö för det va för länge att vänta med att göra om det på måndag så jag körde upp till Växjö och gjorde om det och då var det högre men hon säger Det va ju bra. Jag började skratta och sa att nä det va ju inte bra, jag får inte ha så högt när jag inte har friska njurar. Men det visste ju inte hon😉 Men jag som va så glad för jag hade inte stressat på morgonen överhuvudtaget och trodde faktiskt det hade sjunkit... Vi skulle vänta till efter helgen och se vad som händer, jag skulle vila... Så jag sa Ok, så nu kan jag åka och jobba igen. Svaret blev bara "det va det jag skulle komma till" så nej, jag jobbar inte. Jag hämtar hem Tuva och tar fredagsmys😄

Jag missade ju tågutflykten på jobbet och den hade jag sett fram emot. Vi skulle gått på Lekoseum och den stora lekplatsen. Jaja, det får bli en annan sommar. Se det positivt - jag slapp bli blöt!
Jag fick ett sms om att huset va städat, kan man bli gladare😊 Jag har köpt chips och godis till ikväll så när vi kommer hem kan fredagsmyyyyys börja! Det känns som att vi får tända lite ljus och göra det mysigt så mörkt som det är....

2 kommentarer:

  1. Å jag tände kakelugnen 🌞😍

    SvaraRadera
  2. Skönt att det är städat när man kommer hem 😊

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥