söndag 3 september 2017

EN BRA SÖNDAG

Söndagsrutiner - Peeling, hårinpackning och ansiktsmask. Härligt😊

Idag började vi med en svamprunda och hittade en hel del. Sen tog jag tag i hallen, rensade ut i garderoben med alla för små kläder och det som ska sparas till bebisen och det som ska ges bort. Slängde kläder som skickas vidare och fick lite mer ordning. Men tro ni det märktes skillnad i garderoben? Näää, lika mkt kläder och skor fortfarande haha. Sen började jag putsa fönster! Fick några stycken gjorda men jag hade ju tänkt fixa ett rum ordentligt i taget nu. Rensa alla lådor/skåp och städa från golv till tak.... Bli färdig lagom till bebis kommer.... Tiden räcker inte till för jag känner att jag behöver vila lite med..... Men gör jag ett rum i taget så ska det nog gå. 
Imorn är det ny vecka och ytterligare ett snäpp närmare bebis, jag är inte riktigt redo än...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥