torsdag 7 september 2017

GRAVIDBESVÄR

Nu har det varit ett par hektiska dagar och än är de inte slut. På eftermiddagarna har jag fått så ont i magen så jag har fått ta pauser, igår satt jag med på en anställningsintervju så då fick jag sitta ner haha. Under dagen va jag på ett möte på skolan så där blev med en paus. Idag ska jag till barnmorskan så då får jag se vad de säger, min ordinarie har åkt på semester så jag har hon som jag haft till de andra 3.
Jag tog kontakt med lönekontoret för jag hade lite frågor och då säger dom att jag ska göra en föräldraledighetsansökan och den ska vara inne 3 månader i förväg... Jag har ju inte ens 2 månader kvar och än mindre tills jag ska gå hem så vill de kan de avslå så då får jag väl jobba en månad med bebisen med mig😉 Men chefen har ju vetat om detta länge så det ordnar ju sig.
Inte nog med att det är mkt om dagarna - jag sover ju inte om nätterna... Ligger vaken mellan 1.5 - 3 timmar varje natt. Inga problem med att somna överhuvudtaget men jag vaknar efter ett par timmar och kan inte somna om.

Åh, jag ställde mig på vågen igår och med de andra har jag gått upp 22kg, 17kg och sist 14kg men jag hamnar säkert upp mot 17-20kg denna gången. Jag la ju träningen på hyllan då när jag mådde så fruktansvärt illa i början och sen har den legat kvar där! Jaja, till våren är den tillbaks😀 

Tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder så det får bli ett bildlöst inlägg! Nu måste vi bli färdiga här😊

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥